*001515109
*00520250613120546.0
*007ta
*008041210s2004 no 000 u eng d
*00901275cam a2200253 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990420681004702201
*035 $a(NO-LaBS)14706426(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)04206810x
*035 $a04206810x-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*24500$aMedia competition on the Internet$cby Pedro Barros ... [et al.]
*260 $aBergen$bInstitute for Research in Economics and Business Administration$c2004
*300 $a19 bl.
*4901 $aWorking paper / Institute for Research in Economics and Business Administration$vno 34/04
*500 $aSNF-prosjekt nr : 1303
*500 $aSNF-prosjekt: Konvergens mellom IT, medier og telekommunikasjon : konkurranse- og mediepolitiske utfordringer
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-11-11
*7001 $aBarros, Pedro P.$0(NO-TrBIB)98061330$_30202300
*7102 $aKonvergens mellom IT, medier og telekommunikasjon: konkurranse- og mediepolitiske utfordringer (prosjekt)$0(NO-TrBIB)4062945$_20694300
*830 0$aWorking paper (Samfunns- og næringslivsforskning : trykt utg.)$vno 34/04$w990208439844702201$_13111800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016111108035$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990420681004702202$b2021-11-14T20:27:00Z$z990420681004702202
^