*001561631
*00520250613135632.0
*007cr
*007ta
*008130410s1994 no 000 0 nob
*00901140cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999502051684702201
*035 $a(NO-LaBS)14808596(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)122725700
*035 $a(NO-TrBIB)950205168
*035 $a950205168-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aAndreassen, Tor Wallin$d1955-$0(NO-TrBIB)90389542$_14974300
*24510$aØkt bruk av kollektiv transport basert på en høyere grad av kundetilfredshet :$ben empirisk studie$cav Tor Wallin Andreassen, Even Lanseng
*260 $aSandvika$bNiM$c1994
*300 $a97, 12 bl.$bill.
*4901 $aNiM rapport$v19-94
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-09-13
*653 $abrukerevaluering$akollektivtransport$anorge$_37963200
*7001 $aLanseng, Even J.$d1968-$0(NO-TrBIB)90710748$_18179400
*830 0$aForskningsrapport (Norsk institutt for markedsforskning : trykt utg.)$x0804-7170$v19-94$w999109456164702201$_14974500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012091308087$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999502051684702202$b2021-11-14T20:31:00Z$z999502051684702202
^