*001581820
*00520230312185726.0
*007cr
*007ta
*008150225s1991 no# 000 0 nob
*00901585cam a2200385 c 4500
*019 $bl
*020 $a8270632678$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999200201434702201
*035 $a(NO-LaBS)14657652(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)092969364
*035 $a(NO-TrBIB)920020143
*035 $a920020143-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a(094)
*080 $a(481)
*080 $a658.8
*080 $a658.8$2UDC Medium edition
*080 $a658.89
*080 $a659.11
*080 $a659.3
*1001 $aGlefjell, Sidsel$0(NO-TrBIB)90069859$_30010000
*24510$aLed oss ikke inn i fristelse! :$bforbrukerinteresser på markedsføringsområdet = Lead us not into temptation! : consumer interests and advertising$cSidsel Glefjell
*24631$aLead us not into temptation!$bconsumer interests and advertising
*260 $aLysaker$bStatens institutt for forbruksforskning$c1991
*300 $aXVI, 111 s.
*4901 $aRapport / Statens institutt for forbruksforskning$v1, 1991
*500 $aEngelsk sammendrag
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-07-10
*653 $aforbrukere$aforbrukervern$amarkedsføring$anorsk$aforvaltningsrett$aforbrukssosiologi$aforbruksforskning$amarkedsrett$amarkedsanalyse$_87169000
*830 0$aRapport (Statens institutt for forbruksforskning : trykt utg.)$x0801-521x$v1, 1991$w998720790824702201$_14130800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009071001033$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999200201434702202$b2021-11-14T20:32:32Z$z999200201434702202
^