*001742896
*00520250613122105.0
*007cr
*007ta
*008120714s2007 no 000 u nob d
*00901264cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*020 $a9788214041545$qh.
*020 $z978821404154$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990708046134702201
*035 $a(NO-LaBS)13799093(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)070804613
*035 $a(NO-TrBIB)121925617
*035 $a070804613-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aKnudsen, Tore$0(NO-TrBIB)90113723$_17142400
*24510$aMiljømessige konsekvenser av bedre veier$cTore Knudsen og Børge Bang
*260 $aTrondheim$bSINTEF, Teknologi og samfunn, Veg- og transportplanlegging$c2007
*300 $a50 bl.$bill.
*4901 $aSINTEF rapport / SINTEF, Teknologi og samfunn$vSTF50 A07034
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-07-04
*653 $asamferdsel$asimulering$ainfrastruktur$atransport$autslipp$aveitransportmodeller$abiltrafikk$areisemiddelvalg$amiljø$_102168400
*7001 $aBang, Børge$c1963-$0(NO-TrBIB)7033852$_67118300
*830 0$aSINTEF rapport (SINTEF. Teknologi og samfunn : trykt utg.)$vSTF50 A07034$w990511336364702201$_14740100
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012070408336$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990708046134702202$b2021-11-14T20:46:10Z$z990708046134702202
^