Arbeidsbok til ...
Inngår i serie: Markedsføring 2
Woje, Harald Bok Bokmål utgitt 1989
Woje, Harald Bok Bokmål utgitt 1989
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001768268 *00520250613133320.0 *007cr *007ta *008130814s1989 no 000 u nob d *00901260cam a2200313 c 4500 *019 $bl *020 $a8200035220 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998900984684702201 *035 $a(NO-LaBS)32845730(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)132541815 *035 $a(NO-TrBIB)890098468 *035 $a890098468-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *080 $a658.8 *1001 $aWoje, Harald$d1935-2012$0(NO-TrBIB)90120087$_20784500 *245 $aArbeidsbok til ... *250 $aBokmål[utg.] *260 $aOslo$bUniversitetsforl.$c1989 *300 $a126 s.$bill. *490 $aMarkedsføring 2 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-08-14 *653 $amarkedsføring$asalgsteknikk$_45517300 *800 $aWoje, Harald, 1935-2012$tMarkedsføring 2$w(NO-LaBS)761712(tnr)$_171645000 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013070906149$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8200035220 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788200035220 *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:998900984684702202$b2021-11-14T20:48:15Z$z998900984684702202 ^