*001784651
*00520250613113621.0
*007cr
*007ta
*008150306s2005 no 000 u nob d
*00901250cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*020 $a8270634042$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990510185274702201
*035 $a(NO-LaBS)14942861(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)051018527
*035 $a(NO-TrBIB)114211833
*035 $a051018527-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aDulsrud, Arne$d1956-$0(NO-TrBIB)90573336$_29378200
*24510$aÅ sette pris på hylleplassen =$bThe valuation of shelf space$cArne Dulsrud og Jan Roar Beckstrøm
*24631$aThe valuation of shelf space
*260 $aOslo$bStatens institutt for forbruksforskning$c2005
*300 $a80 s.$bfig.
*4901 $aFagrapport / Statens institutt for forbruksforskning$vnr 2-2005
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-08-15
*653 $ahylleplassavgift$adagligvaremarkedet$akonkurranse$avalgfrihet$_105727800
*7001 $aBeckstrøm, Jan Roar$0(NO-TrBIB)99006491$_28857300
*830 0$aFagrapport (Statens institutt for forbruksforskning : trykt utg.)$x1502-6760$vnr 2-2005$w990202102484702201$_13636700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011081506102$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990510185274702202$b2021-11-14T20:49:45Z$z990510185274702202
^