*001832089
*00520250613135844.0
*007ta
*008150306s1993 no 000 u eng
*00901059cam a2200253 c 4500
*019 $bl
*020 $a8290217730
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999511078604702201
*035 $a(NO-LaBS)14168281(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)951107860
*035 $a951107860-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*084 $aPb 16$2ubtkl/2
*1001 $aLindbekk, Tore$d1933-$0(NO-TrBIB)90209258$_20256800
*24514$aThe norwegian upper secondary school reform: did comprehensivization change the attainment patterns?$cav Tore Lindbekk
*260 $aTrondheim$bUniversitetet i Trondheim, Institutt for sosiologi og statsvitenskap$c1993
*300 $a22 bl.
*4901 $aISS rapport$vnr 38
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2017-04-07
*653 $askoleutvikling$areformer$avideregående$askole$_109677200
*830 0$aISS rapport (trykt utg.)$x0800-3769$vnr 38$w998122106544702201$_15628100
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2017040748231$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999511078604702202$b2021-11-14T20:52:54Z$z999511078604702202
^