*001843423
*00520250613132857.0
*007cr
*007ta
*008130701s1980 no 000 u nob d
*00901298cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998320561034702201
*035 $a(NO-LaBS)13888931(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)130744654
*035 $a(NO-TrBIB)832056103
*035 $a832056103-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a371.3:371.13
*084 $aPd 73$2ubtkl/2
*1001 $aSolberg, Per$d1927-2014$0(NO-TrBIB)90542921$_71786400
*24510$aFagdidaktikk som disiplin i almenlærerutdannelsen :$ben historisk-systematisk analyse$cPer Solberg
*260 $aTrondheim$bUniversitetet i Trondheim, Pedagogisk institutt$c1980
*300 $a218 s.
*4901 $aRapport / Skoleforskningsprosjektet Teori og praksis i den nye lærerutdanningen$v3
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-01-25
*653 $alærerutdanning$askoleforskning$alærere$autdanning$afagdidaktikk$adidaktikk$aundervisningsmetoder$_110609300
*7102 $aNorges lærerhøgskole$bPedagogisk institutt$0(NO-TrBIB)90061207$_23029100
*830 0$aRapport (Skoleforskningsprosjektet Teori og praksis i den nye lærerutdanningen)$v3$_204512800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013012506295$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998320561034702202$b2021-11-14T20:53:41Z$z998320561034702202
^