*001950002
*00520230310094439.0
*007cr
*007ta
*008141221s1979 no# 000 u nob d
*00901486cam a2200409 c 4500
*019 $bl
*020 $a8272840014$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998111217554702201
*035 $a(NO-TrBIB)132117622
*035 $a(NO-TrBIB)811121755
*035 $a811121755-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a658.87
*080 $a659.113.25
*080 $a659.113.252
*080 $a663/664
*084 $aBbh$2knt
*084 $aHd$2knt
*084 $aMc 34$2ubtkl/2
*084 $aNb 27(Jc 3)$2ubtkl/2
*084 $aU 13d2$2oosk
*084 $aUda$2knt
*084 $aUdc$2knt
*1001 $aLavik, Randi$d1950-$0(NO-TrBIB)90225803$_12593100
*24510$aHoldning til handling :$bhvordan kvinner og menn legger vekt på ulike sider ved dagligvareinnkjøp / av Randi Lavik
*260 $c1979
*300 $a119, 7 s.
*4901 $aForskningsrapport / Fondet for markeds- og distribusjonsforskning$v21
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-06-07
*653 $aforbrukerundersøkelser$ahalden$atelemark$aoppdal$arennebu$aforbrukeradferd$akjønnsforskjeller$ahandel$_119967000
*830 0$aForskningsrapport (Fondet for markeds- og distribusjonsforskning : trykt utg.)$x0808-4181$v21$w998111210894702201$_11449500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013041206192$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998111217554702202$b2021-11-14T21:09:29Z$z998111217554702202
^