Lærerens bok til Beslutningsproblemer i markedsføringen
Inngår i serie: Beslutningsproblemer i markedsføringen
Karlsen, Jon Edgar Bok Bokmål utgitt 1990
Karlsen, Jon Edgar Bok Bokmål utgitt 1990
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001953269 *00520250613122203.0 *007cr *007ta *008101030s1990 no 000 u nob *00901171cam a22002657c 4500 *019 $bl *020 $a8200404374$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990711608414702201 *035 $a(NO-LaBS)20424607(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)071160841 *035 $a(NO-TrBIB)102384770 *035 $a071160841-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *1001 $aKarlsen, Jon Edgar$0(NO-TrBIB)90387843$_23987300 *245 $aLærerens bok til Beslutningsproblemer i markedsføringen *250 $aBokmål[utg.] *260 $aOslo$bUniversitetsforlaget$c1990 *300 $a67 s. *490 $aBeslutningsproblemer i markedsføringen *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-10-30 *800 $aKarlsen, Jon Edgar$tBeslutningsproblemer i markedsføringen$w(NO-LaBS)61337(tnr)$_163369900 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010092808152$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788200404378 *901 $a60 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990711608414702202$b2021-11-14T21:09:52Z$z990711608414702202 ^