*001195465
*00520250613133823.0
*007ta
*008121210s1991 no 000 u nob
*00901299cam a2200277 c 4500
*019 $bl
*020 $a8256226781
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999110757044702201
*035 $a(NO-LaBS)13960982(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)911075704
*035 $a911075704-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aGaarder, Halvor$d1941-$0(NO-TrBIB)90556140$_43427400
*24510$aMarkedsføring og markedsføringsledelse : studieveiledning, kommentarer og oppgaver$cHalvor Gaarder
*250 $a3. utg.
*260 $aBekkestua$bNKI$c1991
*300 $a100 s.$bfig.
*490 $aMarkedsføringsledelse
*490 $aMarkedsføringsledelse. Løsningshefte til ...
*500 $a"K 529" - Tittelsiden
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-11-05
*7760 $tMarkedsføring og markedsføringsledelse : studieveiledning, kommentarer og oppgaver$w991113171344702201
*800 $aBlom, Svein-Erik, 1925-1995$tMarkedsføringsledelse$w(NO-LaBS)696021(tnr)$_172060300
*800 $aBlom, Svein-Erik, 1925-1995$tMarkedsføringsledelse. Løsningshefte til ...$w(NO-LaBS)541104(tnr)$_172060300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011011108003$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999110757044702202$b2021-11-14T19:55:43Z$z999110757044702202
^