Å lese i matematikken : hva betyr elevenes leseferdighet for tilrettelegging av matematikk?
Elin ReikeråsHar overordnet post
Reikerås, Elin Kirsti Lie Artikkel Bokmål utgitt 2006
Reikerås, Elin Kirsti Lie Artikkel Bokmål utgitt 2006
*0011006778 *00520190130100933.0 *007ta *008110826s2006 xx# 000 u nob d *00900653caa a2200181 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990608901424702201 *035 $a(NO-TrBIB)060890142 *035 $a060890142-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aReikerås, Elin Kirsti Lie$d1964-$0(NO-TrBIB)90534125$_40897700 *24510$aÅ lese i matematikken :$bhva betyr elevenes leseferdighet for tilrettelegging av matematikk?$cElin Reikerås *260 $c2006 *300 $aS.51-55 *7730 $tSpesialpedagogikk (trykt utg.).$d[Oslo] : Utdanningsforbundet$g71(2006)nr. 4$x0332-8457$w999011969244702201$w(NO-LaBS)549146(tnr) *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990608901424702202$b2021-10-31T03:13:51Z$z990608901424702202 ^