Trusopplæring i praksis : kva kan lærarens praksisforteljingar seie oss om fenomenet læring i trusopplæringsreforma?
Har overordnet post
Fuglseth, Kåre S. Artikkel Nynorsk utgitt 2006
Fuglseth, Kåre S. Artikkel Nynorsk utgitt 2006
*0011007856 *00520190130101256.0 *007ta *008120629s2006 xx# 000 u nno d *00900708caa a2200181 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990707996444702201 *035 $a(NO-TrBIB)070799644 *035 $a070799644-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aFuglseth, Kåre S.$d1959-$0(NO-TrBIB)90197120$_33304800 *24510$aTrusopplæring i praksis :$bkva kan lærarens praksisforteljingar seie oss om fenomenet læring i trusopplæringsreforma? *260 $c2006 *300 $as. 97-121 *7730 $tMetode, mål og mening i den Norske kirkes trosopplæringsreform$dTrondheim : Tapir akademisk forl., cop. 2006$z9788251921824$z8251921821$w990700637104702201 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990707996444702202$b2021-10-31T03:13:54Z$z990707996444702202 ^