Marked, forbruker og kvalitet : Hva legger forbrukerne vekt på?
Eivind JacobsenHar overordnet post
Jacobsen, Eivind Artikkel Bokmål utgitt 2005
Jacobsen, Eivind Artikkel Bokmål utgitt 2005
*0011020402 *00520190130105201.0 *007ta *008110830s2005 xx# 000 u nob d *00900602caa a2200181 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991141663744702201 *035 $a(NO-TrBIB)114166374 *035 $a114166374-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aJacobsen, Eivind$d1956-$0(NO-TrBIB)90243810$_16681500 *24510$aMarked, forbruker og kvalitet :$bHva legger forbrukerne vekt på?$cEivind Jacobsen *260 $c2005 *300 $as. 95-112 *7730 $tMatgründeren$dTrondheim : Tapir akademisk forl., 2005$z8251920574$w990511479984702201 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:991141663744702202$b2021-10-31T03:14:34Z$z991141663744702202 ^