Oppbrudd eller kontinuitet? : norskfaget i Læreplanverket for den 10-årige grunnskolen (L97)
Kjell-Arild MadssenHar overordnet post
Madssen, Kjell-Arild Artikkel Bokmål utgitt 1999
Madssen, Kjell-Arild Artikkel Bokmål utgitt 1999
*0011026139 *00520190130095318.0 *007ta *008080915s1999 xx# 000 u nob d *00900692caa a2200193 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990018170864702201 *035 $a(NO-TrBIB)001817086 *035 $a001817086-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aMadssen, Kjell-Arild$d1944-$0(NO-TrBIB)90341378$_27302400 *24510$aOppbrudd eller kontinuitet? :$bnorskfaget i Læreplanverket for den 10-årige grunnskolen (L97)$cKjell-Arild Madssen *260 $c1999 *300 $aS. 158-175 *653 $anorsk$aspråk$aundervisning$agrunnskulen$_125548200 *7730 $tBåde - og$dOslo : Cappelen akademisk forl., cop. 1999$z8245607827$w999915913804702201 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990018170864702202$b2021-11-01T03:14:41Z$z990018170864702202 ^