Kan rekka 1+2k+nk motivere elevane til å arbeide med algebra?
Terje MyklebustHar overordnet post
Myklebust, Terje Artikkel Nynorsk utgitt 2015
Myklebust, Terje Artikkel Nynorsk utgitt 2015
*0011063621 *00520190130110850.0 *007ta *008150619s2015 xx# 000 u nno d *00900651caa a2200181 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991512519164702201 *035 $a(NO-TrBIB)151251916 *035 $a151251916-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aMyklebust, Terje$d1967-$0(NO-TrBIB)8014162$4aut$_18312600 *24510$aKan rekka 1+2k+nk motivere elevane til å arbeide med algebra?$cTerje Myklebust *260 $c2015 *300 $aS.135-161 *7730 $tGrunnskolelærerutdanning gjennom pedagogisk entreprenørskap$d[Oslo] : Cappelen Damm akademisk, 2015$z9788202481988$w991506470424702201 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:991512519164702202$b2021-11-01T03:20:40Z$z991512519164702202 ^