Markedsføring : plan og styring : kommentarer og oppgaver
Arne GauselGausel, Arne
Bok Bokmål utgitt 1982
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001106876 *00520250613134558.0 *007cr *007ta *008130403s1982 no 000 u nob d *00900819cam a2200229 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999307110334702201 *035 $a(NO-LaBS)13602055(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)093258488 *035 $a(NO-TrBIB)930711033 *035 $a930711033-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aGausel, Arne$d1937-$0(NO-TrBIB)90172471$_31285300 *24510$aMarkedsføring :$bplan og styring : kommentarer og oppgaver$cArne Gausel *260 $aOslo$bNorsk Korrespondanseskole$c1982 *300 $a141 s. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-09-21 *653 $aMarkedsføring$9nob$_12077000 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009073000083$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999307110334702202$b2021-11-14T19:48:58Z$z999307110334702202 ^