*0011098503 *008100408s2010 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.11 *100 $aVibe, Nils$_13618100 *245 $aBevisst misoppfatning? *300 $aS. 82-83 *520 $aKommentar til artikkelen: Hva kan vi lære av TALIS-rapporten / Ragnhild Midtbø, Tore Brøyn *590 0$zMidtbø, Ragnhild. - I: Bedre skole. - Nr. 4 (2009). - S. 2 *600 $aBrøyn, Tore$_129080300 *600 $aMidtbø, Ragnhild$_129929200 *650 $aUndersøkelser$2norart$_30598800 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $alærere$2norart$_18916200 *650 $aungdomsskoler$2norart$_79110600 *773 $tBedre skole$gNr. 1 (2010)$x0802-183X$w(NO-LaBS)32728(tnr) *999 $z1000468521$anorart:1000468521 ^