Kvalitet i spesialundervisning - intensjoner og praksis : en undersøkelse med fokus på den spesialpedagogiske tiltakskjeden, lærerrollen og skolelederrollen
Kjell Skogen
Artikkel Bokmål
*0011100170 *008100511s2010 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.9 *100 $aSkogen, Kjell$uUniversitetet i Oslo, Institutt for spesialpedagogikk : kjell.skogen@isp.uio.no ; Høgskolen i Bodø, Profesjonshøgskolen$_130214700 *245 $aKvalitet i spesialundervisning - intensjoner og praksis$ben undersøkelse med fokus på den spesialpedagogiske tiltakskjeden, lærerrollen og skolelederrollen *300 $aS. 25-42 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *650 $aSpesialundervisning$2norart$_21044800 *700 $aBuli-Holmberg, Jorun;$uUniversitetet i Oslo, Institutt for spesialpedagogikk, Oslo : j.b.holmberg@isp.uio.no$_130216100 *700 $aNilsen, Sven$uUniversitetet i Oslo, Institutt for spesialpedagogikk, Oslo : sven.nilsen@isp.uio.no$_130216200 *773 $tSkolepsykologi$gÅrg. 45, nr. 2 (2010)$x0333-0389$w(NO-LaBS)165143(tnr) *999 $z1000470191$anorart:1000470191 ^