Inkludering og spesialpedagogiske tiltak - motsetninger eller to sider av samme sak?
Kjell-Arne Solli
Artikkel Bokmål
*0011103120 *008100624s2010 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.9 *100 $aSolli, Kjell-Arne$uHøgskolen i Østfold, Avdeling for lærerutdannning : kjell.a.solli@hiof.no$_130718000 *245 $aInkludering og spesialpedagogiske tiltak - motsetninger eller to sider av samme sak? *300 $aS. 27-45 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aInkludering$2norart$_14286100 *650 $abarnehager$9nor$2norart$_129098700 *650 $aspesialpedagogikk$9nor$2norart$_129390900 *653 $achildren with special educational needs$9eng$_130718100 *653 $ainclusion$9eng$_130718200 *653 $akindergarten$9eng$_130718300 *653 $aspecial needs education$9eng$_130718400 *773 $tTidsskriftet FoU i praksis$gÅrg. 4, nr. 1 (2010)$x1504-6893$w(NO-LaBS)617038(tnr) *999 $z1000473156$anorart:1000473156 ^