
Global marketing and advertising : understanding cultural paradoxes
Marieke de MooijMooij, Marieke K. de
Bok Engelsk utgitt c1998
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001110840 *00520250613174002.0 *007ta *008150810s1998 xxu 000 u eng d *00901262cam a2200289 c 4500 *019 $bl *020 $a0803959699$qib. *020 $a0803959702$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999917787234702201 *035 $a(NO-LaBS)15060989(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)991778723 *035 $a991778723-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *080 $a316.7 *080 $a658.8 *1001 $aMooij, Marieke K. de$0(NO-TrBIB)90570167$_31883000 *24510$aGlobal marketing and advertising :$bunderstanding cultural paradoxes$cMarieke de Mooij *260 $aThousand Oaks, Calif.$bSage$cc1998 *300 $aXX, 316 s.$bill. *653 $akulturforskjeller$amarkedsføring$atverrkulturell$aforståelseinternasjonal$_31883100 *85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=0803959699 *85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9780803959705 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9780803959705 *85642$3Innholdsfortegnelse$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9780803959705 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/5/0/9780803959705.jpg$qimage/jpeg *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999917787234702202$b2021-11-14T19:49:18Z$z999917787234702202 ^