Innkjøpte programmer for skoleutvikling : utfordringer for implementering og evaluering
Kari Nes
Artikkel Bokmål
*0011113425 *008101203s2010 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371 *100 $aNes, Kari$uHøgskolen i Hedmark, Avdeling for lærerutdanning og naturvitenskap, Hamar : kari.nes@hihm.no$_132294800 *245 $aInnkjøpte programmer for skoleutvikling$butfordringer for implementering og evaluering *300 $aS. 23-35 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aArtikkelen bygger på en studie av forberedelsen og implementeringen av FiN STIL-programmet på seks skoler i perioden 2005 til 2008 *650 $aproblematferd$9nor$2norart$_129293900 *650 $askoleutvikling$9nor$2norart$_129081700 *700 $aOttosen, Anna L.$uHøgskolen i Hedmark, Avdeling for lærerutdanning og naturvitenskap, Hamar : anna.ottosen@hihm.no$_132294900 *773 $tSkolepsykologi$gÅrg. 45, nr. 6 (2010)$x0333-0389$w(NO-LaBS)165143(tnr) *999 $z1000483487$anorart:1000483487 ^