Læring er bare å ta trinn for trinn, det er et langt steg fra begynnelse til slutt : noen førskolelæreres og grunnskolelæreres beskrivelser av læring og læringsprosesser i barnehage og skole
Anita Berge
Artikkel Bokmål
*0011154900 *008120229s2012 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.13 *100 $aBerge, Anita$4aut$uUniversitetet i Stavanger, Norge : anita.berge@uis.no$_134380400 *245 $a”Læring er bare å ta trinn for trinn, det er et langt steg fra begynnelse til slutt”$bnoen førskolelæreres og grunnskolelæreres beskrivelser av læring og læringsprosesser i barnehage og skole *300 $aS. [1]-12 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $abarnehager$9nor$2norart$_129098700 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $alæringsprosesser$9nor$2norart$_130460700 *650 $ametaforer$2norart$_54278500 *653 $alearning$9eng$_130651000 *653 $ametaphors in educational theories$9eng$_136824200 *653 $ametaphors$9eng$_129389700 *653 $apreschool teachers$9eng$_136824300 *653 $aprimary school teachers$9eng$_136824400 *773 $tNordisk barnehageforskning [elektronisk ressurs]$gVol. 5, [no. 1], [artikkel] nr. 9 (2012)$x1890-9167 *8564 $uhttps://journals.hioa.no/index.php/nbf/article/view/312 *999 $z1200508113$anorart:1200508113 ^