Ressursorientert tilnærming til språklig og kulturelt mangfold : diskursive lesninger av inkludering i barnehagen
Ann Merete Otterstad
Artikkel Bokmål
*0011170424 *008121025s2012 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.21 *100 $aOtterstad, Ann Merete$4aut$uHøgskolen i Oslo : ann.otterstad@hioa.no$_113286600 *245 $aRessursorientert tilnærming til språklig og kulturelt mangfold$bdiskursive lesninger av inkludering i barnehagen *300 $a[21 sider] *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aFlerkulturelle samfunn$2norart$_95827500 *650 $abarnehager$9nor$2norart$_129098700 *650 $apedagogikk$9nor$2norart$_128952100 *653 $acritical analysis$9eng$_138517200 *653 $amulticultural work$9eng$_138517300 *653 $aprofessionalism$9eng$_130986300 *653 $aresource-oriented strategy$9eng$_138517400 *700 $aAndersen, Camilla Eline$4aut$uHøgskolen i Hedmark : camilla.andersen@hihm.no$_132366100 *773 $tNordisk barnehageforskning [elektronisk ressurs]$gVol. 5, no. 2 (2012)$x1890-9167 *8564 $uhttps://journals.hioa.no/index.php/nbf/article/view/415 *999 $z1200523688$anorart:1200523688 ^