Et usedvanlig sterkt medium? : en eksperimentstudie av politiske TV- og radioreklamer
Rune Karlsen
Artikkel Bokmål
*0011175841 *008130128s2012 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a324.7 *100 $aKarlsen, Rune$4aut$_123527200 *245 $aEt usedvanlig sterkt medium?$ben eksperimentstudie av politiske TV- og radioreklamer *300 $aS. 429-454, 483 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $apolitisk reklame$9nor$2norart$_132305400 *650 $aradioreklame$9nor$2norart$_134164700 *650 $atv-reklame$9nor$2norart$_131869800 *653 $achannel effects$9eng$_139144200 *653 $amedia effects$9eng$_139144300 *653 $apolitical advertising$9eng$_132305500 *653 $apolitical communication$9eng$_131222600 *700 $aWaage, Stine Marie$4aut$_139144400 *773 $tTidsskrift for samfunnsforskning$gÅrg. 53, nr. 4 (2012)$x0040-716X$w(NO-LaBS)690148(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/tfs/2012/04/et_usedvanlig_sterkt_medium_-_en_eksperimentstudie_av_poli *999 $z1300529116$anorart:1300529116 ^