*0011176430 *008130130s2012 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a384.3072 *100 $aTotland, Karin$4ivr$_130942900 *245 $aHjelper nettbrukerne med å stille krav *300 $aS. 10-11 : port. *520 $aOm Senter for kvantifiserbar tjenestekvalitet i kommunikasjonssystemer. - Intervju med Svein Johan Knapskog *610 $aCentre for Quantifiable Quality of Service in Communication Systems (Q2S)$_139204100 *650 $aforskningssentre$9nor$2norart$_131827900 *650 $anettjenester$9nor$2norart$_128599500 *650 $asentre for fremragende forskning (SFF)$9nor$2norart$_131828000 *700 $aKnapskog, Svein Johan$4ive$_139204200 *773 $tForskning$gÅrg. 20, nr. 4 (2012)$x0804-7545$w(NO-LaBS)489865(tnr) *999 $z1300529706$anorart:1300529706 ^