Hvordan beskriver brukere av psykiske helse- og sosialtjenester et godt tjenestetilbud?
Aslak Steinsbekk
Artikkel Bokmål
*0011177122 *008130205s2013 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a362.2 *100 $aSteinsbekk, Aslak$4aut$uNorge teknisk-naturvitenskapelige universitet, Institutt for samfunnsmedisin$_134644000 *245 $aHvordan beskriver brukere av psykiske helse- og sosialtjenester et godt tjenestetilbud? *246 $aHow do mental health service users describe high quality services? *300 $aS. 2-5 : port. *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aKvalitet$2norart$_25298200 *650 $aPsykisk helsevern$2norart$_15434400 *653 $ahealth services$9eng$_138593600 *653 $amental health problems$9eng$_134520300 *653 $apsychiatry$9eng$_130110900 *653 $aquality$9eng$_130755200 *700 $aBjørgen, Dagfinn;$4aut;$uBruker spør bruker Trondheim, Stiftelsen kompetansesenter for Brukererfaring og tjenesteutvikling$_139266900 *700 $aRise, Marit By$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Institutt for samfunnsmedisin : marit.b.rise@ntnu.no$_38819200 *700 $aWesterlund, Heidi;$4aut;$uBruker spør bruker Trondheim, Stiftelsen kompetansesenter for Brukererfaring og tjenesteutvikling$_135236600 *773 $tTidsskrift for Norsk psykologforening$gVol. 50, nr. 1 (2013)$x0332-6470$w(NO-LaBS)926809(tnr) *999 $z1300530402$anorart:1300530402 ^