Hvordan introduseres og videreutvikles kunnskap om vannets kretsløp i norske lærebøker for grunnskolen?
Pål J. Kirkeby Hansen
Artikkel Bokmål
*0011177342 *008130211s2012 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.3 *100 $aHansen, Pål J. Kirkeby$4aut$uHøgskolen i Oslo og Akershus : PalKirkeby.Hansen@hioa.no$_139307800 *245 $aHvordan introduseres og videreutvikles kunnskap om vannets kretsløp i norske lærebøker for grunnskolen? *300 $aS. 122-137 : ill. *520 $aEngelsk sammendrag *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $alærebøker$2norart$_10721800 *650 $avann$2norart$_16511700 *773 $tNordina$gVol. 8, nr. 2 (2012)$x1504-4556$w(NO-LaBS)758745(tnr) *999 $z1300530622$anorart:1300530622 ^