Bør den indirekte pressestøtten gis som momsfritak eller skattefradrag?
Hans Jarle Kind
Artikkel Bokmål
*0011180924 *008130326s2013 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a302.2309481 *100 $aKind, Hans Jarle$4aut$uNorges handelshøyskole NHH, Institutt for samfunnsøkonomi : Hans.Kind@nhh.no$_82432200 *245 $aBør den indirekte pressestøtten gis som momsfritak eller skattefradrag? *300 $aS. [29]-50 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $amediepolitikk$9nor$2norart$_133008100 *650 $aøkonomisk støtte$9nor$2norart$_128814300 *653 $aVAT exemption$9eng$_139650000 *653 $amedia support$9eng$_139650100 *653 $atax credit$9eng$_139650200 *700 $aMøen, Jarle$4aut$uNorges handelshøyskole NHH, Institutt for foretaksøkonomi : Jarle.Moen@nhh.no$_131332000 *773 $tNorsk medietidsskrift$gÅrg. 20, nr. 1 (2013)$x0804-8452$w(NO-LaBS)704016(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/nmt/2013/01/br_den_indirekte_pressesttten_gis_som_momsfritak_eller_sk *999 $z1300534208$anorart:1300534208 ^