Veiledning som møte eller teknikk? : et perspektiv fra Hans Skjervheim
Per Ivar Kjærgård
Artikkel Bokmål
*0011182682 *008130429s2013 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a370.1 *100 $aKjærgård, Per Ivar$4aut$_139849300 *245 $aVeiledning som møte eller teknikk?$bet perspektiv fra Hans Skjervheim *300 $aS. 84-96 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *600 $aSkjervheim, Hans$_130596300 *650 $afilosofi$9nor$2norart$_128610400 *650 $apedagogikk$9nor$2norart$_128952100 *650 $aveiledning$9nor$2norart$_128864600 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 97, nr. 2 (2013)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/npt/2013/02/veiledning_som_mte_eller_teknikk_-_et_perspektiv_fra_hans *999 $z1300535970$anorart:1300535970 ^