Hva forteller fire barn om egen kunnskap i overgangen fra barnehage til skole?
Marit Semundseth
Artikkel Bokmål
*0011184011 *008130523s2013 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.21 *100 $aSemundseth, Marit$4aut$uDronning Mauds minne høgskole$_137857200 *245 $aHva forteller fire barn om egen kunnskap i overgangen fra barnehage til skole? *246 $aWhat do four children tell us about their own knowledge before entering school? *300 $aS. 9-25 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $abarn$2norart$_10105000 *650 $abarnehager$9nor$2norart$_129098700 *650 $aegen kunnskap$9nor$2norart$_139959000 *653 $afive-year-olds$9eng$_139959100 *653 $akindergarten$9eng$_130718300 *653 $aown knowledge$9eng$_139959200 *653 $ascript$9eng$_132459300 *653 $atransition to school$9eng$_136911200 *773 $tTidsskriftet FoU i praksis$gÅrg. 7, nr. 2 (2013)$x1504-6893$w(NO-LaBS)617038(tnr) *999 $z1300537301$anorart:1300537301 ^