Videreutdanning i yrkesfaglige programfag : læreres opplevelser av studiets betydning for egen læring og yrkesutøvelsen i skolen
May Britt Postholm
Artikkel Bokmål
*0011184015 *008130523s2013 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a373.2460715 *100 $aPostholm, May Britt$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Program for lærerutdanning$_129084500 *245 $aVidereutdanning i yrkesfaglige programfag : læreres opplevelser av studiets betydning for egen læring og yrkesutøvelsen i skolen *246 $aFurther education in vocational programme subjects: How teachers experience the value of further education studies related to the practice field *300 $aS. 93-111 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $alærerutdanning$2norart$_11464400 *650 $avidereutdanning$2norart$_43964300 *650 $ayrkesfag$9nor$2norart$_128756700 *653 $afurther education$9eng$_139960300 *653 $aphenomenological interviews$9eng$_139960400 *653 $aqualitative research$9eng$_129443900 *653 $aresearch and development work$9eng$_139960500 *653 $ateachers' learning$9eng$_139960600 *653 $avocational programme subjects$9eng$_139960700 *700 $aRokkones, Klara$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Program for lærerutdanning$_135395900 *773 $tTidsskriftet FoU i praksis$gÅrg. 7, nr. 2 (2013)$x1504-6893$w(NO-LaBS)617038(tnr) *999 $z1300537305$anorart:1300537305 ^