Transforming an iconic attraction into a diversified destination : the case of North Cape tourism
Arvid Viken · Artikkel · Engelsk
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0011184155 *008130527s2013 xx# 000 0 eng *019 $bk *08230$a338.4791 *100 $aViken, Arvid$4aut$uUniversitetet i Tromsø, Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning, Institutt for sosiologi, statsvitenskap, samfunnsplanlegging, Tromsø, Norge$_71474100 *245 $aTransforming an iconic attraction into a diversified destination$bthe case of North Cape tourism *300 $aS. [38]-54 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $adestinasjoner$9nor$2norart$_139977100 *650 $areiseliv$2norart$_11722800 *650 $aturisme$2norart$_14672000 *651 $aNordkapp$_18396000 *653 $aNorth Cape$9eng$_139977200 *653 $adestination development$9eng$_131819400 *653 $adominance$9eng$_128679400 *653 $afordism$9eng$_139977300 *653 $aneo-Fordism$9eng$_139977400 *653 $anetwork$9eng$_130172200 *653 $anetworking$9eng$_139977500 *653 $asocial competence$9eng$_134406900 *700 $aAarsaether, Nils$4aut$uUniversitetet i Tromsø, Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning, Institutt for sosiologi, statsvitenskap, samfunnsplanlegging, Tromsø, Norge$_139977600 *773 $tScandinavian journal of hospitality and tourism$gVol. 13, no. 1 (2013)$x1502-2250$w(NO-LaBS)560215(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/10.1080/15022250.2013.771994 *999 $z1300537445$anorart:1300537445 ^