Ingen pedagogikk uten en "tome" relasjon : et fenomenologisk-eksistensielt bidrag
Tone Sævi
Artikkel Bokmål
*0011185870 *008130626s2013 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a370.1 *100 $aSævi, Tone$4aut$_140148300 *245 $aIngen pedagogikk uten en "tome" relasjon$bet fenomenologisk-eksistensielt bidrag *300 $aS. 236-247 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *650 $afenomenologi$2norart$_24801700 *650 $apedagogikk$9nor$2norart$_128952100 *650 $avoksne-barn-forhold$9nor$2norart$_133702900 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 97, nr. 3 (2013)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/npt/2013/03/ingen_pedagogikk_uten_entomrelasjon_-_et_fenomenologisk *999 $z1300539163$anorart:1300539163 ^