Argumenter for og mot politisk reklame på fjernsyn, og funn fra faktiske filmer
Magnus Hoem Iversen
Artikkel Bokmål
*0011186407 *008130711s2013 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a324.7 *100 $aIversen, Magnus Hoem$4aut$uUniversitetet i Bergen$_140197700 *245 $aArgumenter for og mot politisk reklame på fjernsyn, og funn fra faktiske filmer *300 $aS. [169]-179 *650 $apolitisk reklame$9nor$2norart$_132305400 *650 $areklamefilmer$9nor$2norart$_128859900 *650 $atv-reklame$9nor$2norart$_131869800 *773 $tNorsk medietidsskrift$gÅrg. 20, nr. 2 (2013)$x0804-8452$w(NO-LaBS)704016(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/nmt/2013/02/argumenter_for_og_mot_politisk_reklame_paa_fjernsyn_og_funn *999 $z1300539701$anorart:1300539701 ^