Å fremme studenters evne til refleksjon - en pedagogisk utfordring
Hellen Dahl
Artikkel Bokmål
*0011193897 *008131119s2013 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a610.730711 *100 $aDahl, Hellen$4aut$uHøgskolen Haugesund og Stord$_140974300 *245 $aÅ fremme studenters evne til refleksjon - en pedagogisk utfordring *300 $aS. [32]-45 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $apedagogikk$9nor$2norart$_128952100 *650 $arefleksjon$9nor$2norart$_131650400 *650 $asykepleierutdanning$2norart$_50635700 *653 $acategories of reflection$9eng$_140974400 *653 $aclinical studies$9eng$_131250700 *653 $aeducational challenge$9eng$_140974500 *653 $aqualitative study$9eng$_130685300 *653 $areflection$9eng$_131241500 *653 $areflective journals$9eng$_140974600 *653 $astudent nurses$9eng$_137890300 *700 $aAlvsvåg, Herdis$4aut$uHaraldsplass diakonale høgskole$_130597900 *773 $tUniped [elektronisk ressurs] : tidsskrift for universitets- og høgskolepedagogikk$gVol. 36, nr. 3 (2013)$x1893-8981 *8564 $uhttp://www.idunn.no/uniped/2013/03/aa_fremme_studenters_evne_til_refleksjon_en_pedagogisk_utf *999 $z1300547304$anorart:1300547304 ^