Blant ordentlige fysikere : hvilken betydning har en fysikkcamp i et autentisk forskningsmiljø for fysikkelever i videregående skole?
Hanne Mehli
Artikkel Bokmål
*0011195486 *008131209s2013 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a530.0712 *100 $aMehli, Hanne$4aut$uOrkdal videregående skole, Sør-Trøndelag, Norge$_139312500 *245 $aBlant ordentlige fysikere$bhvilken betydning har en fysikkcamp i et autentisk forskningsmiljø for fysikkelever i videregående skole? *246 $aAmong real physicists – What importance may a camp in an authentic research environment have for physics students? *300 $aS. 156-170 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aFysikk$2norart$_10538700 *650 $aelever$9nor$2norart$_128736800 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *650 $avideregående skoler$9nor$2norart$_128923200 *653 $aauthentic science$9eng$_141136300 *653 $aphysics education$9eng$_141136400 *653 $aqualitative$9eng$_132218100 *653 $aupper secondary school$9eng$_130782900 *773 $tNordina (elektronisk ressurs)$gVol. 9, no. 2 (2013)$x1894-1257 *8564 $uhttps://www.journals.uio.no/index.php/nordina/article/view/554/679 *999 $z1300548919$anorart:1300548919 ^