IKT-bruk i skolen og familien - en praksisteoretisk studie av kjønn
Ardis Storm-Mathisen
Artikkel Bokmål
*0011209629 *008140806s2014 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a303.4833 *100 $aStorm-Mathisen, Ardis$4aut$uStatens institutt for forbruksforskning (SIFO)$_132259700 *245 $aIKT-bruk i skolen og familien - en praksisteoretisk studie av kjønn *246 $aICT use at school and in the family: a practice-theoretical study of gender *300 $aS. 149-167 *500 $aHeftet har tittelen: Kjønn og teknologi *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aKjønn$2norart$_19556300 *650 $ainformasjonsteknologi (IT)$9nor$2norart$_128598800 *650 $aungdom$9nor$2norart$_128708400 *653 $aICT$9eng$_134223900 *653 $afamilies$9eng$_128710700 *653 $agender$9eng$_128592800 *653 $agendering$9eng$_142665800 *653 $ahomes$9eng$_140168300 *653 $apractices$9eng$_134692600 *653 $aschool$9eng$_131330600 *700 $aHelle-Valle, Jo$4aut$uHøgskolen i Oslo og Akershus, Seksjon for utviklingsstudier$_19260200 *773 $tTidsskrift for kjønnsforskning$gÅrg. 38, nr. 2 (2014)$x0809-6341$w(NO-LaBS)690575(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/tfk/2014/02/ikt-bruk_i_skolen_og_familien_-_en_praksisteoretisk_studie *999 $z1400563155$anorart:1400563155 ^