Didaktiske rammeforutsetninger for undervisningsmetoden "Lesefokus"
Elsa Løfsnæs
Artikkel Bokmål
*0011212825 *008141009s2014 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.3 *100 $aLøfsnæs, Elsa$4aut$uHøgskolen i Nesna, Allmennlærerutdanningen$_134943300 *245 $aDidaktiske rammeforutsetninger for undervisningsmetoden "Lesefokus" *300 $aS. 17-26 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $adidaktikk$2norart$_12884100 *650 $aelever$9nor$2norart$_128736800 *650 $alæringsmiljø$9nor$2norart$_129081500 *650 $amedvirkning$9nor$2norart$_130118200 *650 $aundervisningsmetoder$2norart$_24169100 *773 $tPsykologi i kommunen$gÅrg. 49, nr. 4 (2014)$x1892-3364$w(NO-LaBS)925283(tnr) *999 $z1400566356$anorart:1400566356 ^