Tester og testtilbakemeldinger som direkte bidragsytere til dypere læring blant studenter
Henrik Herrebrøden
Artikkel Bokmål
*0011216071 *008141127s2014 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a378.194 *100 $aHerrebrøden, Henrik$4aut$uUniversitetet i Bergen, Psykologisk fakultet, Bergen$_143345800 *245 $aTester og testtilbakemeldinger som direkte bidragsytere til dypere læring blant studenter *300 $aS. 3-18 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aHøyere utdanning$2norart$_16924700 *650 $alæring$9nor$2norart$_128598900 *650 $atester$2norart$_23244700 *650 $atilbakemeldinger$9nor$2norart$_131641800 *653 $adeep learning$9eng$_142824400 *653 $adeep processing$9eng$_143345900 *653 $ametacogniton$9eng$_143346000 *653 $atest feedback$9eng$_143346100 *653 $atest$9eng$_143346200 *653 $atetsting effect$9eng$_143346300 *773 $tUniped [elektronisk ressurs] : tidsskrift for universitets- og høgskolepedagogikk$gVol. 37, nr. 4 (2014)$x1893-8981 *8564 $uhttp://www.idunn.no/uniped/2014/04/tester_og_testtilbakemeldinger_som_direkte_bidragsytere_til *999 $z1400569607$anorart:1400569607 ^