Hvordan læreren som klasseleder kan fremme læring i prosjektarbeid
May Britt Postholm
Artikkel Bokmål
*0011216980 *008141216s2014 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.1102 *100 $aPostholm, May Britt$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Program for lærerutdanning$_129084500 *245 $aHvordan læreren som klasseleder kan fremme læring i prosjektarbeid *246 $aHow the teacher as a class leader can enhance learning in project work *300 $aS. 89-103 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $aklasseledelse$9nor$2norart$_129081300 *650 $alærer-elev-forhold$9nor$2norart$_129801100 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *650 $aungdomsskoler$2norart$_79110600 *653 $aclassroom management$9eng$_135055800 *653 $agood relations$9eng$_143438700 *653 $arelevant and challenging teaching$9eng$_143438800 *653 $avaried and practical teaching$9eng$_143438900 *773 $tTidsskriftet FoU i praksis$gÅrg. 8, nr. 2 (2014)$x1504-6893$w(NO-LaBS)617038(tnr) *999 $z1400570530$anorart:1400570530 ^