Den pedagogiske vendingen : fra utdanningsvitenskap til allmenn pedagogikkvitenskap
Herner Sæverot
Artikkel Bokmål
*0011217575 *008150107s2014 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a370.1 *100 $aSæverot, Herner$4aut$uHøgskolen i Bergen$_130026700 *245 $aDen pedagogiske vendingen$bfra utdanningsvitenskap til allmenn pedagogikkvitenskap *300 $aS. 235-245 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aVitenskapsfilosofi$2norart$_13530400 *650 $apedagogikk$9nor$2norart$_128952100 *650 $autdanning$2norart$_11702100 *653 $aeducational science$9eng$_143504800 *653 $ageneral pedagogical science$9eng$_143504900 *653 $apedagogical judgment$9eng$_143505000 *773 $tNordic studies in education$gVol. 34, no. 4 (2014)$x1891-5914$w(NO-LaBS)689614(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/np/2014/04/den_pedagogiske_vendingen_-_fra_utdanningsvitenskap_til_all *999 $z1500571126$anorart:1500571126 ^