Skolens betydning for den lave andelen av ungdom med innvandrerbakgrunn i lærerutdanningen
Kari Spernes
Artikkel Bokmål
*0011220612 *008150216s2014 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a370.711 *08230$a371.102 *100 $aSpernes, Kari$4aut$uHøgskolen i Østfold$_139641500 *245 $aSkolens betydning for den lave andelen av ungdom med innvandrerbakgrunn i lærerutdanningen *300 $aS. [3]-27 *500 $aVitenskapelig artikkel *650 $aErfaring$2norart$_49950900 *650 $ainnvandrere$9nor$2norart$_128679200 *650 $alærerutdanning$2norart$_11464400 *650 $arekruttering$2norart$_125004900 *650 $askolegang$9nor$2norart$_129021700 *773 $tTidsskrift for ungdomsforskning [elektronisk ressurs]$gNr. 2 (2014)$x1894-1036 *8564 $uhttp://www.hioa.no/Mediabiblioteket/node_31750/node_42453/2014/Spernes-Tfu-2-2014 *999 $z1500574166$anorart:1500574166 ^