Å lære å lese på et andrespråk : hvilken betydning har muntlige andrespråksferdigheter for tidlig leseutvikling?
Ragnar Arntzen
Artikkel Bokmål
*0011223298 *008150331s2014 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a439.82824 *100 $aArntzen, Ragnar$4aut$uHøgskolen i Østfold, Avdeling for lærerutdanning$_129091200 *245 $aÅ lære å lese på et andrespråk$bhvilken betydning har muntlige andrespråksferdigheter for tidlig leseutvikling? *300 $aS. [41]-73 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aKartlegging$2norart$_95979300 *650 $aNorsk språk$2norart$_10231000 *650 $aSpråkopplæring$2norart$_30921200 *650 $abarn$2norart$_10105000 *650 $aleseutvikling$9nor$2norart$_129022500 *650 $anorsk som andrespråk (NOA)$9nor$2norart$_129810500 *653 $akindergarten$9eng$_130718300 *653 $alower primary school$9eng$_144029300 *653 $anational assessment tests$9eng$_144029400 *653 $areading$9eng$_128741400 *653 $asecond-language development$9eng$_144029500 *653 $avocabulary$9eng$_135348300 *700 $aLudvigsen, Ali R.$4aut$uHøgskolen i Østfold, Avdeling for lærerutdanning$_144029600 *773 $tNOA : norsk som andrespråk$gÅrg. 30, nr. 1 (2014)$x0801-3284$w(NO-LaBS)28344(tnr) *999 $z1500576857$anorart:1500576857 ^