Østeuropeiske elever i naturfagstimen - en kasus-studie av ordforståelse
Anita Biringvad
Artikkel Bokmål
*0011223299 *008150331s2014 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a439.82824 *100 $aBiringvad, Anita$4aut$uUniversitetet i Oslo$_144029700 *245 $aØsteuropeiske elever i naturfagstimen - en kasus-studie av ordforståelse *300 $aS. [74]-103 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $ainnvandrere$9nor$2norart$_128679200 *650 $anorsk som andrespråk (NOA)$9nor$2norart$_129810500 *650 $aordforståelse$9nor$2norart$_138845500 *650 $aspråkforståelse$9nor$2norart$_132411000 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *653 $aEastern-European pupils$9eng$_144029800 *653 $aclassroom research$9eng$_130717500 *653 $alanguage comprehension$9eng$_132311300 *653 $ascience$9eng$_128613800 *653 $asecond language acquisition$9eng$_131503900 *653 $avocabulary$9eng$_135348300 *700 $aWold, Astri Heen$4aut$uUniversitetet i Oslo, Psykologisk institutt$_132463600 *773 $tNOA : norsk som andrespråk$gÅrg. 30, nr. 1 (2014)$x0801-3284$w(NO-LaBS)28344(tnr) *999 $z1500576858$anorart:1500576858 ^