Lesson Study og lærerstudenters fokus på elevers læring i veiledningssamtaler
Raymond Bjuland
Artikkel Bokmål
*0011226189 *008150527s2015 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.0711 *100 $aBjuland, Raymond$4aut$uUniversitetet i Stavanger, Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk$_132342500 *245 $aLesson Study og lærerstudenters fokus på elevers læring i veiledningssamtaler *300 $a17 s. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $alærerutdanning$2norart$_11464400 *650 $apraksisopplæring$9nor$2norart$_129083900 *650 $aveiledning$9nor$2norart$_128864600 *653 $aLesson Study$9eng$_144303100 *653 $afield practice$9eng$_143347200 *653 $astudeteachers$9eng$_144303200 *700 $aHelgevold, Nina;$4aut;$uUniversitetet i Stavanger, Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk$_144303300 *700 $aMunthe, Elaine$4aut$uUniversitetet i Stavanger, Det humanistiske fakultet$_131125500 *773 $tActa didactica Norge [elektronisk ressurs]$gVol. 9, nr. 1 (2015)$x1504-9922 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.1299 *999 $z1500579756$anorart:1500579756 ^