Å skape verdier sammen med kundene: Hva er viktig?
Tor Wallin Andreassen
Artikkel Bokmål
*0011230291 *008150812s2015 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a658.8 *100 $aAndreassen, Tor Wallin$4aut$uNorges handelshøyskole, Center for service innovasjon$_73692400 *245 $aÅ skape verdier sammen med kundene: Hva er viktig? *300 $aS. 40-51 : ill., port. *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $aVerdiskaping$2norart$_10664600 *650 $abedrifter$2norart$_66835300 *650 $akunderelasjoner$2norart$_122573300 *650 $amarkedsføring$9nor$2norart$_128633000 *700 $aGebauer, Heiko$4aut$uAqatic Research, Tyskland ; Karlstad Business School$_144704700 *700 $aGustafsson, Anders;$4aut;$uHandelshøyskolen BI ; Karlstad Business School$_144704800 *773 $tMagma$gÅrg. 18, nr. 4 (2015)$x1500-0788$w(NO-LaBS)27799(tnr) *999 $z1500583891$anorart:1500583891 ^