Politisk logikk eller medielogikk? : norske partilederes strategier, imagebygging og autentisitet i sosiale medier
Gunn Enli
Artikkel Bokmål
*0011234116 *008151026s2015 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a302.231 *100 $aEnli, Gunn$4aut$uUniversitetet i Oslo, Institutt for medier og kommunikasjon$_130207400 *245 $aPolitisk logikk eller medielogikk? : norske partilederes strategier, imagebygging og autentisitet i sosiale medier *246 $aMedia logic in the search for visibility. Uses of social media by leading politicians during an election campaign *300 $aS. [1]-19 : ill. *500 $aHeftet har tittelen: Sosiale medier og politisk kommunikasjon *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $apolitikere$9nor$2norart$_128862100 *650 $asosiale medier$9nor$2norart$_128858300 *653 $amediated authenticity$9eng$_145077700 *653 $amediatization$9eng$_135143200 *653 $apolitical communication$9eng$_131222600 *653 $asocial media$9eng$_132264700 *773 $tNorsk medietidsskrift [elektronisk ressurs]$gÅrg. 22, nr. 3 (2015)$x0805-9535 *8564 $uhttps://www.idunn.no/nmt/2015/03/politisk_logikk_eller_medielogikk_-_norske_partilederes_st *999 $z1500587723$anorart:1500587723 ^