Om bruk av digitale mapper på to grunnskoler - hvordan kan digitale mapper skape produktive læringsprosesser for elever?
Berit Bratholm
Artikkel Bokmål
*0011234695 *008151110s2015 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.1334 *100 $aBratholm, Berit$4aut$uHøgskolen i Buskerud og Vestfold, Fakultet for humaniora og utdanningsvitenskap, Institutt for pedagogikk og skoleutvikling$_134011200 *245 $aOm bruk av digitale mapper på to grunnskoler - hvordan kan digitale mapper skape produktive læringsprosesser for elever? *300 $aS. 53-71 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aTidligere publisert i Digital kompetanse, årg. 3, nr. 3 (2008), s. 202-221. - Engelsk sammendrag *650 $adigital$akompetanse$2norart$_75841800 *650 $adigitale mapper$9nor$2norart$_129728400 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $alæreplaner$9nor$2norart$_129080400 *653 $adigital portfolio$9eng$_145143700 *653 $aproductive academic engagement$9eng$_145143800 *773 $tNordic journal of digital literacy [elektronisk ressurs]$g[Vol. 10], special issue (2015)$x1891-943X *8564 $uhttps://www.idunn.no/dk/2015/Jubileumsnummer/om_bruk_av_digitale_mapper_paa_to_grunnskoler_-_hvordan_kan_ *999 $z1500588306$anorart:1500588306 ^