Hvem vegrer seg mest for kreativitet? Norske eller amerikanske økonomistudenter?
Alexander Madsen Sandvik
Artikkel Bokmål
*0011235386 *008151130s2015 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a330.0711 *100 $aSandvik, Alexander Madsen$4aut$uNorges handelshøyskole, Institutt for strategi og ledelse$_135160200 *245 $aHvem vegrer seg mest for kreativitet? Norske eller amerikanske økonomistudenter? *300 $aS. 111-122 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aStudenter$2norart$_10714000 *650 $akreativitet$9nor$2norart$_128899600 *650 $aøkonomutdanning$9nor$2norart$_130676400 *653 $acreativity$9eng$_130758700 *653 $anationality$9eng$_131433900 *653 $asocial factors$9eng$_135086300 *653 $astudents$9eng$_131260600 *653 $aworking skills$9eng$_145209600 *700 $aEspedal, Bjarne$4aut$uNorges handelshøyskole, Institutt for strategi og ledelse$_74657400 *700 $aGooderham, Paul;$4aut;$uNorges handelshøyskole, Institutt for strategi og ledelse$_145209700 *700 $aTerjesen, Siri;$4aut;$uIndiana University, Kelley School of Business ; Norges handelshøyskole, Institutt for strategi og ledelse$_145209800 *773 $tBeta [elektronisk ressurs]$gVol. 29, no. 2 (2015)$x1504-3134 *8564 $uhttps://www.idunn.no/beta/2015/02/hvem_vegrer_seg_mest_for_kreativitet_norske_eller_amerikan *999 $z1500589004$anorart:1500589004 ^